[vpsFree.cz: community-list] Clenska schuze 28. 3. 2020

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Wed Mar 11 13:57:36 CET 2020

Cauko Wolfe,

uprimne uz jsem chtel napsat vcera, ale pak jsem si to rozmyslel, ze
jeste vymyslime technologii a pak az napisu...

Technologii jsme jeste nevymysleli, ale vzdalene to urcite chceme
udelat, jelikoz z nas ani vetsina v Praze nebydli, moc se nam tam ani
nechce jezdit.

Ne ze by nekdo panikaril osobne, ale chceme si nechat moznost kontaktu s
rizikovejsimi cleny rodiny, zejo. Aspon, dokud se neprozene prvni vlna a
bude videt, jak to nase zdravotnictvi zvlada - potom si muzem fyzicky
schuzovat do aleluja :)

Otazka teda je, jak spachat vzdalenou schuzi.

Primarnim kandidatem je zatim Jitsi, ale ne, ze bychom s tim meli uplne
bezvadnou zkusenost (pouzivaji to kluci z OpenAltu a obcas to zlobi).

Mate nekdo tip na video-konferencni soft, idealne opensource?

Neco, co bychom mohli pouzit na schuzi.

Pripadne, jak byste to realizovali, pokud ne video-based?

Premysleli jsme tez nad video streamem ze dvou hackerspaces (Praha+Brno)
+ IRC; idealni by byla moznost do streamu se "dovolat", kdyz nekdo chce
prispet vice vetami a nechce to datlit na IM.

Nevim, co vybrat, kazdopadne tohle je soucasny myslenkovy proces.

Schuzi budeme muset odlozit, protoze se zmeni jeji misto konani na
"online".

/snajpa