[vpsFree.cz: community-list] Přesun playgroundu na produkční VPS

Vašek Kratochvíl vencour at gmail.com
Thu Mar 5 10:17:11 CET 2020

Zdravím,

už jsem to taky jednou dělal, v KB
(https://kb.vpsfree.cz/navody/vps/playgroundvps) to je ...

od supportu jsem tedy dostal takovou odpověď ...

Být tebou, tak bych to bych udělal SWAP a jakmile zjistíš, že je všechno
v pořádku,
tak starou produkční VPS ve vpsAdminu smazat, případně, jí nechat
vyexpirovat (po swapu bude přeci na pgnd,
kde je životnost vps omezena).

vpsAdmin Ti krásně ukáže, jak bude vše vypadat po swapu.
Je tedy nutné počítat s tím, že IP adresy zůstanou v lokacích, kde jsou.
Tzn. si tedy i případně změnit IP v DNS.
Tzn. tvá momentálně pgnd VPS dostane IP adresy té druhé a naopak.

Stačí to?

Vencour

\\//_