[vpsFree.cz: community-list] Let's Encrypt revokuje 3M certifikatu, zkontrolujte si ty sve

Stepan Liska stepan at comlinks.cz
Wed Mar 4 22:09:32 CET 2020

Ahoj,

měl jsem 2 zásahy, oba certifikáty byly pro mnoho domén, oba HTTP
validací a ani jedna doména nemá CAA. Takže se to nejspíš může týkat
všech. Podle popisu chyby to tak i být musí (na typu validace nezáleží a
CAA záznam se klidně může během těch 30ti dnů objevit i když tam předtím
nebyl).

Někomu by se mohl hodit takový jednoduchý a stupidní "two-liner" co jsem
použil (ušetřil mi dost ťukání, mám tam docela dost domén):

# export domains=`certbot certificates | grep Domains | awk -F ": "
"{print \\\$2}"`; echo $domains
# for dom in $domains ; do curl -XPOST -d "fqdn=$dom"
https://checkhost.unboundtest.com/checkhost; done

Š.