[vpsFree.cz: community-list] Nginx proxy, SSH

Ondrej.Flidr Ondrej.Flidr at seznam.cz
Sun Jun 14 19:56:51 CEST 2020

Jak se to vezme. Znamena to slozitejsi distribuci certifikatu a udrzovani in
-sync (proxy je jedna az dve, webserveru muzou byt desitky), webserver se
zbytecne zatezuje vypoctem sifer, slozitejsi aplikaci, chyba na webu muze
zpristupnit private key. Oba pristupy maji svoje pro i proti a musi se
zvazit vzdycky co je pro danou aplikaci vhodne.

Ja osobne HTTPS terminuju na balanceru na HAProxy a pak dal uz jedu po
vnitrni VLANe nesifrovane.

Ondra Flidr

---------- Původní e-mail ----------