[vpsFree.cz: community-list] Nginx proxy, SSH

Jan B. Kolář janbivoj.kolar at zazen-nudu.cz
Sun Jun 14 15:19:13 CEST 2020

Ahoj,

díky moc Petrovi a Jirkovi za reakce. Asi jsem měl napsat, že ta TLS
terminace na proxy se mi líbí a chtěl bych to tak zkusit nasadit :-) Šlo
mi hlavně o to, jestli mi v našem VPS prostředí neunikají nějaká
vážnější bezpečností rizika, na která bych si měl dát pozor.

Díky za upozornění ohledně aplikací a jejich případné nefunkčnosti za
proxy. Už jsem na to narazil v jednom článku a můj plán je přesouvat
jeden web po druhém, abych to mohl otestovat a případně odladit.

Ještě jsem se s Vámi chtěl podělit o jeden odkaz s informacemi a
ukázkami nastavení Nginxu. Přijde mi to celkem solidně zpracované, tak
se to třeba bude někomu hodit:

https://github.com/trimstray/nginx-admins-handbook

Zdraví

Honza