[vpsFree.cz: community-list] Prejdeme na IPv6: IPv4 je mrtve

Lukáš Jelínek - AIKEN lukas at aiken.cz
Mon Jun 8 17:03:58 CEST 2020

Existuje trestný čin maření úkolu úřední osoby z nedbalosti, který by tu
byl použitelný (a podle mě došlo k jeho spáchání, protože nechávat hnít
povinnost víc než 9 let prostě není jen tak). Ale o tu trestní
odpovědnost jde až v druhé řadě - důležitější by bylo donutit ty úřady,
aby to konečně daly do pořádku. Tedy jim nejdřív poslat výzvu s nějakou
rozumnou lhůtou (třeba 90 dnů), při nesplnění pak podat žalobu, nejspíš
tzv. zásahovou. V případě úspěchu by pak mohlo navazovat trestní
oznámení, aby byly potrestány konkrétní osoby.