[vpsFree.cz: community-list] Prejdeme na IPv6: IPv4 je mrtve

Jirka Bourek vpsfree-list at keroub.cz
Thu Jun 4 14:31:35 CEST 2020

Pokud vím, není nic, co by si uživatelé měli umět nastavit. Detekce
maximální velikosti paketu je standardizovaný proces - když nějaký
router dostane paket, který je větší, než dokáže zvládnout cesta, kterou
ten paket má jít, tak ten paket zahodí a na adresu odesílatele pošle
ICMP Too Big s informací o maximální velikosti (a co největší část toho
zahozeného paketu až do nějakého limitu na velikost.)

Odesílatel se přizpůsobí a začne posílat pakety menší. Bez potřeby
cokoliv nastavovat.