[vpsFree.cz: community-list] Prejdeme na IPv6: IPv4 je mrtve

Jirka Bourek vpsfree-list at keroub.cz
Thu Jun 4 14:02:54 CEST 2020

No jak se to vezme, pokud se spokojíme s tím, že funguje ping, tak
dobrý, ale jinak první větší paket je sjednávání šifrovaného spojení
nebo stahování větších dat, takže prakticky nepoužitelné.

Žádné hlídání MSS by potřeba být nemělo, to je akorát ošklivý hack k
použití u ISP, kteří z nějakých pochybných - většinou
pseudobezpečnostních - důvodů blokují standardní mechanismus, jak
zjistit maximální velikost paketu.