[vpsFree.cz: community-list] Nevysvětlitelné nefungování sítě

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Wed Jul 22 23:25:26 CEST 2020

Ahoj,

neco pred devatou zacal jit na jednoho clena do Prahy DDoS, zkusil jsem
poslat Masterum RTBH, ale je to (klasicky) rozbite - tak jsem to zkusil
dropnout na switchi, coz vypadalo OK, ale...

akorat jsem se vydal na cestu domu a prislo to znova.

Takze nakonec to museli bloknout v Masteru... On to nebyl kontinualni
tok, a tak jsem si na nekolikrat myslel, ze je vyreseno (a muzu jit
domu... RTBH jsme resili preci nedavno a funguje alright ze...).

Uz vyreseno.

/snajpa