[vpsFree.cz: community-list] Nevysvětlitelné nefungování sítě

Matěj Strnad matej at matejstrnad.cz
Wed Jul 22 22:16:05 CEST 2020

Ahojte,

mám VPS, ale z ničeho nic se mi k němu nijak nedaří připojit. Ani přes
HTTP(S), ani přes SSH, přes web-konzoli jsem se díval, porty 443,80,22
jsou normálně povolené. Zkoušel jsem to i přes více sítí z více zařízení.

VPS běží na node1.prg, Ubuntu 20.04.

Co mám zkontrolovat případně opravit? Nebo je to chyba někde jinde?

Ještě dodám, v tu dobu jsem neprovedl na VPS žádné změny, jednoduše
jeden HTTPS požadavek fungoval, další už byl timed out, SSH poté stejná
chyba. Zkoušel jsem i restart, nepomohlo. Server má vytížení normální,
síťová aktivita je také v pohodě (resp. žádná není, jako většinu času
:)), takže DDoS/DOS to být nemůže.

Děkuji za pomoc :)