[vpsFree.cz: community-list] dotnet build nikdy nedoběhne

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Wed Feb 26 21:50:55 CET 2020

(resili jsme na podpore, posilam i do community)

Ahoj,

tak nakonec jde o tuhle issue:

https://github.com/dotnet/runtime/issues/13475

Bude opravena nekdy v pristich verzich .NET core runtime;

opravuje ji commit:

https://github.com/dotnet/coreclr/commit/719bfcc82f2dd2e27125f834540bff8b35f94894

Ktery sice zminuje OpenVZ, ale ta sama situace nastava na vpsAdminOS
taky :)

Docasne workaround reseni je zkompilovat si malinkou .so, ktera nahradi
libc funkci sched_getcpu:

https://github.com/dotnet/runtime/issues/13833#issuecomment-559853972

... a pak poustet .NET s LD_PRELOAD - tedy do doby, nez vyjde .NET core
build s ^ tim patchem.

/⁠snajpa