[vpsFree.cz: community-list] Obsazenost RAM

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Mon Aug 10 10:35:40 CEST 2020

To je jasny, tam je takovejch speku vic, ktery s nejvetsi radosti
dodelam, kdyz si nekdo vezme to vykomunikovani s upstreamem za mne :))

To samy napr. u syslog namespace, tam je potreba dodelat interface pro
clone3() a par dalsich drobnosti.

Tahle vec taky chce kapku dodelat, mozna i najit tomu lepsi nazev a
urcite dodelat popis a motivaci...
https://github.com/vpsfreecz/linux/commit/7d66dc905f7e8b326413c4fc3ea4d821adc5b690

Takovych veci je tam vic, ale ani se mi proti tehle zdi samotnymu vubec
nechtelo rozebihat...

/snajpa