[vpsFree.cz: community-list] Obsazenost RAM

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Mon Aug 10 10:20:31 CEST 2020

...ten prvni link mel byt bez odkazu na radek

https://github.com/vpsfreecz/linux/commit/4e55598d1bf6f6e55eabebad7c7e1bfa5ab8336a

No a rovnou se zeptam:

nemel byste nekdo cas a chut pomoct s upstreamovanim te nasi kernel
prace?

To neni jen ksoftlimd, ale napr. pro ZFS/overlayfs taky nestiham napsat
poradne testy, aby se ta funkcionalita dostala do pristiho major
release, pritom na funkcni kombinaci Docker+OverlayFS+ZFS "tam venku"
ceka docela dost lidi.

Ja to nestiham, mam z toho uprimne docela cim dal vetsi nerv, protoze
tehle prace se zacina kupit - ale kazdym dnem dojdeme spis na neco
dalsiho, co je potreba udelat, nez aby "zbyl" cas na upstreamovani...

/snajpa