[vpsFree.cz: community-list] Meet aktuálně hooodně drhne

Vladimír Zima vladimir.zima at zima-engineering.cz
Thu Apr 16 11:32:48 CEST 2020

Tak mě někde udělej link na FTP a přesunu ti to co mám.

tabulky jsou z velké části hotové a free.

Zobrazit se dají pomocí ZIMA-CAD-parts a nebo ZIMA-WEB-Parts free free
pod GPL licencí.

jakub umí ještě překopat ZIMA-WEB-parts aby to umělo zobrazovat nové
metadata....

Poslední verzi ZCP a ZWP musí zajistit Jakub skokan. Tím ho veřejně
prosím prosím. :-)

S pozdravem

Ing. Vladimír Zima

Přelovice 99, 533 41