[vpsFree.cz: community-list] Meet aktuálně hooodně drhne

Jan Černohorský jan at xcer.cz
Thu Apr 16 10:58:10 CEST 2020

Ahoj všem,
     měl jsem rozhovor s pár kolegy a zjistilo se, že někteří studenti
jsou vynalézaví a vymysleli způsob, jak tam hromadně naházet další a
další spojení. Výsledkem jsou velké konference a vytížení serverů.
Bohužel vyhození takových pak nepomůže. Jediná možnost je zaheslování
místností, což zase trochu znesnadňuje používání.
     My jedeme na vlastním nasazení Jitsi na SSPŠ - menší počet serverů,
ale pro nás zatím stabilní. Pomohl hodně Pavel Šnajdr, kterému ještě
jednou veřejně děkuji :).

Honza