[vpsFree.cz: community-list] admin

Vladimír Zima vladimir.zima at zima-engineering.cz
Thu Apr 16 07:26:02 CEST 2020

Ahoj,

Pro/E mě normálně vydělává peníze a to je to 18 let starej software....
:-))) Koupi jsem si taky CAD NX na linux, ale to taky nemám vyřešený....
Chtěl bych na NX přejít ale to bude na dlouho, pořád mám ekosystém na
Pro/E vyladěnej tak že jsem schopen velice rychle tvořit návrhy/ výkresy
atd. jsem fakt rychlej... :-)

Co by Ostatní ne CAD postižené lidi zajímat že ZIMA-CAD-Parts je v
podstatě chytrá adresářově/souborová aplikace která jim přidává
vlastnosti/parametry, atd.... Dá se nad tím vystavět prakticky cokoliv
od řízení projektů, účetnictví, skladů, eshopů, atd.... Vše jsou jenom
soubory a adresáře, prostě objekty....

Zjistil jsem že dnes si to každé odvětví řeší svým způsobem, ale pomocí
ZCP lze všechno spojit do jednoho, minimálně pro malé a střední firmy!

Jenom lidi a chuť do práce....

S pozdravem

Ing. Vladimír Zima

Přelovice 99, 533 41