[vpsFree.cz: community-list] mnoho spojení SYN_RECV - DDOS botnet?

zd nex zdnexnet at gmail.com
Wed Oct 30 09:52:13 CET 2019

Tak jsem to trochu prozkoumal více, vypadá to že je to nějaký scanner. Nyní
je neaktivní (na žádném serveru to není)  a vypadá to, že přistupuje z
více obdobných adres např.  - každá z nich je z jiné části Amazonu
(routing, compute) apod.. Vše je ale AWS Soul.
54.180.139.105
54.180.138.177
54.180.163.44
54.180.139.105

13.124.8.54
13.125.235.121
13.125.197.34 - tato dokonce je živá a jede tam nějaký mail server

https://www.abuseipdb.com/check/54.180.139.105
https://www.abuseipdb.com/check/13.125.197.34
<https://www.google.com/url?q=https://www.abuseipdb.com/check/13.125.197.34&sa=D&source=hangouts&ust=1572511680416000&usg=AFQjCNEOOO_7Kqh0hzDL5cQBvLnegK-rWA>

podle komentářů to opravdu vypadá na nějaký scanner / SYN flood?