[vpsFree.cz: community-list] mnoho spojení SYN_RECV - DDOS botnet?

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Tue Oct 29 19:48:06 CET 2019

Ahoj,

co myslis tim resit na infrastrukture? My Ti do trafficu sahat nebudeme,
pokud to nebude prusvih velikosti, jako byl ten prusvih s memcached udp
amplification utokama - nic takovyho nepozorujeme; kazdopadne je mozny,
ze se zase neco rozmaha (ale podle toho, ze se zatim nezvedla vlna abuse
notices, to nevypada).

Kazdopadne se ujisti, ze mas vsechno aktualni - z poslednich dni hlavne
napr. PHP-FPM, ktere ma remote code execution diru v urcitych setupech
uz od PHP5... a na PHP7 je venku proof of concept exploit.

/snajpa