[vpsFree.cz: community-list] nftables

Vaclav Kratochvil vencour at gmail.com
Tue Oct 22 00:01:50 CEST 2019

Zdravím,

přijde mi, že nftables není podporovaný, jelikož se jede na OpenVZ kernel a
u sebe ve vpsadminu si můžeš nastavit, co chceš zapnout = bridge, fuse,
iptables, kvm, nfs, ppp, tun/tap, takže v rámci OpenVZ to nepůjde.
Předpokládám, že virtualizace přes kvm by to měla povolit, tam máš vlastní
kernel.

Vencour