[vpsFree.cz: community-list] Dropbox synchronizace (Syncing paused)

Jakub Fišer kuba at ufiseru.cz
Fri Oct 11 16:07:48 CEST 2019

October 11, 2019 3:42 PM, "Jiri Drozd" <jiri.drozd at sde.cz> wrote:

> Kdyz se zminil nextcloud - provozujete ho nekdo?

Dlouhodobě, na data, e-maily, kontakty, kalendář, sms, gps tracking a hromadu dalších věcí.

> Pokud ano a pouzivate andoid appku - jak vam funguji uploady?

Většinou v pohodě, občas se to trochu poseká, ale zase se chytne při změně sítě (airplane mode, nebo přechod LTE<->WiFi).

V posledním cca roce se mi nestalo, že by nějakej upload failnul definitivně. Výjimečně je třeba udělat co píšeš, tedy ji trochu ručně popostrčit. Používám výhradně auto upload na fotky a videa, manuálně snad nic. Appku používam z F-Droidu, telefon s Lineage+Microg.

 -mikky.

--
Jakub Fišer
Linux | DevOps | Security