[vpsFree.cz: community-list] Dropbox synchronizace (Syncing paused)

Jiri Drozd jiri.drozd at sde.cz
Fri Oct 11 15:30:22 CEST 2019

Kdyz se zminil nextcloud - provozujete ho nekdo?

Pokud ano a pouzivate andoid appku - jak vam funguji uploady?

Me se dost casto stava, ze kdyz dam uploadovat rekneme 20 fotek, tak se jich par nahraje (pulka??), pak se upload zastavi a nepokracuje dokud v te appce nedam "refresh" = potazeni dolu na screene s uploadama. Neni to tim ze by se telefon uspal a odpojil, ani tim ze by bylo nestabilni pripojeni (ten nextcloud mi bezi ve skutecnosti doma a vpsfree tomu dela jen "proxy" - ale uplne stejne se to chova kdyz pripojim ten mobil naprimo doma na wifi pres a lezu na nextcloud pres interni IPnu te masiny kde to bezi). Nextcloud bezi na ubuntu 18.04 fully updated (jak os tak nextcloud). Upload z prohlizece na PC funguje normalne. Mobil Xiaomi redmi note 4, fully updated...

Nejake tipy?

JDrozd