[vpsFree.cz: community-list] Dropbox synchronizace (Syncing paused)

Jan Pleva (TheERROR) jenik.pleva at gmail.com
Tue Oct 8 02:09:12 CEST 2019

Nezkousel jste nekdo rozchodit na VPS Dropbox? (dropboxd + python script na jeho cli-management (https://www.dropbox.com/install-linux <https://www.dropbox.com/install-linux>)). Me to kdysi davno fungovalo, dneska jsem to chtel oprasit a porad mi to psalo Syncing paused. No netrvalo dlouho a nasel jsem relevantni clanek a zaroven vzpomel neco o ukonceni podpory ext3 (a dalsich) a byl jsem hned doma.

Nevite jak s tim pohnout a jestli by to vubec bylo mozne?

Dropbox ocividne neni jedinna moznost, ale nabizela se pro muj usecase jako nejjednodussi.

Abych ho priblizil - rozchodil jsem si Jekyll a chtel jsem jej pak nechat bezet v build rezimu nad Dropbox synchronizovanou slozkou, kde bych si hazel nejake .md poznamky ktere by jekyll pri zmene hned prechroustal do statickych html stranek a apache by se postaral opak o zbytek. Tim, ze dropbox pouzivam na backup poznamek i z Joplinu (MD poznamky) chtel jsem si selektivne tam vhodit i nejake "poznamky online". A na synchronizaci pres Dropbox jsem ted zmrzl.

Napada vas nejaky zpusob, jak Dropbox rozchodit, eventualne nejaky workaround? Mozna nejake cli pro synch s GDrive? Cestou nejakeho dalsiho klienta, nebo manualni synchronizace (scp/rsync) mi prijde takova moc omezena....

Diky za rady!

S pozdravem

Jan Pleva