[vpsFree.cz: community-list] certbot renewal

Tomáš Vařil me at tomasvaril.com
Wed Oct 2 13:28:59 CEST 2019

Ahoj,

taky jsem používal certbot, ale přešel jsem komplet na acme.sh https://github.com/Neilpang/acme.sh cca před rokem a beží to naprosto bez problémů, včetně automatické aktualizace. Bylo to hlavně kvůli DNS API, ECC certifikátům a podpoře wildcard, které tenkrát certbot neuměl. Výhodou je, že to běží v shellu a aktualizace podpory nových funkcí Let's Encrypt je velice rychlá.

Třeba to pomůže.

Pěkný den

T.