[vpsFree.cz: community-list] Archlinux a vpsAdminOS

Jindřich Sadílek jindrich.sadilek at gmail.com
Thu May 23 12:28:25 CEST 2019

Good to know, zkoušel jsem rozjet na stagingu (*a jednu už musel zahodit, při upgradu balíků si netcl stěžoval na starý konfig síťovky, což ji po aktualizaci znepřístupnilo*) a dál jsem se nedostal, takže mi to její zahození také nebude bolet :)

Zkoušel jsem rozjet consoli, ale na /dev/tty0 neexistuje a ani na dalších mi ji to neche povolit - je na to nějaký spešl trik?
Umírá mi to na různé chyby podle toho, jakou (neexistující tty0, existující tty1) či jakým způsobem (systemd / ručně agetty) zkusím - všechno bylo 16.5. na staré šabloně:
systemd[1]: Condition check resulted in Getty on tty0 being skipped.
agetty[3997]: /dev/tty0: cannot open as standard input: No such file or directory
agetty[4211]: /dev/tty1: cannot get controlling tty: Operation not permitted

Jindra