[vpsFree.cz: community-list] (Podruhé) Dvoufaktorové přihlašování do vpsAdminu pomocí TOTP / Two-factor authentication in vpsAdmin using TOTP

Jirka Bourek vpsfree-list at keroub.cz
Wed May 22 14:47:57 CEST 2019

On 22. 05. 19 13:56, Jakub Skokan wrote:
> (Posílám tu samou zprávu podruhé, protože to některým lidem nebylo
> doručeno kvůli špatnému spamfilteru.)

Šlo by nějak upřesnit, co znamená "špatný spamfiltr"? Jsem jeden z těch,
kterým to poprvé nepřišlo, takže bych si rád ten spamfiltr opravil.

Za předpokladu, že to skutečně bylo spamfiltrem, protože jsem teď
prohledával logy a od 16. května nevidím žádné pokusy o předání zpráv od
mail.vpsfree.cz - a hledal jsem podle všeho, co mě napadlo.