[vpsFree.cz: community-list] Forwarding z public IPv4 na privátní

Stefan Stefanov - C.C.C. s.r.o. stefan at ccc.sk
Tue May 7 09:55:52 CEST 2019

Ahojte,

ak tomu spravne rozumiem, ale nemusim mat pravdu:

VPS ktore mas s verejnou IP je na uplne inom rozsahu ako VPS kde nechces mat verejnu IP. Tym padom logicky nie su na “rovnakej” sieti ak ked fyzicky tomu tak je. Je to proste routovanim. Velmi prehnane je to ako keby si chcel spojit komp v praci s kompom doma lebo doma nemas pevnu verejnu IP ale chces pristupovat cez IP ktoru mas v robote…

Toto je asi laicky povedane to, co Ti pisal Stano.

Asi najrozumnejsie riesenie tohoto je aby si si na VPS ktora ma verejnu IP spravil VPN server a VPS ktora nema verejnu IP sa bude na to VPN pripajat ako klient. Tym padom si vytvoria medzi sebou spojenie a mal by si vediet robit to, co potrebujes :)

Ak nemam pravdu sorry...
Prajem Vam prijemny den.

S pozdravom

Stefan Stefanov