[vpsFree.cz: community-list] swap na Ubuntu

mochour at email.cz mochour at email.cz
Fri Mar 8 23:00:47 CET 2019

Myslím, že odpověď najdete zde ...

https://blog.vpsfree.cz/proc-nemame-na-vps-zapnuty-swap/

---------- Původní e-mail ----------
Od: Alexander Zatko <alexander.zatko at nabezky.sk>
Komu: community-list at lists.vpsfree.cz
Datum: 8. 3. 2019 22:05:31
Předmět: [vpsFree.cz: community-list] swap na Ubuntu
"
Caute,

Pokusam sa vytvorit na mojej vpske swap:

sudo dd if=/dev/zero of=/swapfile bs=1G count=4

.... ale narazam na problem pri aktivacii:

swapon: /swapfile: skipping - it appears to have holes.

fallocate nie je na mojej instalacii podporovany, takze tu metodu nemozem
pouzit (neviem ci by subor tak vytvoreny tiez nemal problem s dierami)

Google mi velmi nepomohol, tak snad mi poradi niekto z vas co s tym mozem
urobit?

"