[vpsFree.cz: community-list] Shrnuti + TODO ze sobotni vyrocni schuze

Jakub Fišer kuba at ufiseru.cz
Fri Mar 8 17:27:15 CET 2019

March 8, 2019 5:14 PM, "Jiří Pucherna" <pucherna at reklalink.cz> wrote:

> Ok, tech komentaru jsem si nevsiml.
>
> Kazdopadne ten §11a bod 4. za me nechat ve stejnem duchu hlasovani jako
> zbytek programu maximalne snizit kvorum a cas hlasovani ale jsem
> zastancem toho mit vedome prijeti misto tiche tolerance :)

Primární myšlenka za tímhle bodem je předejít deadlocku, aby vůbec schůze jako taková mohla začít a zároveň zajistit nějakej rozumnej kompromis proto, aby se neprotáhla na měsíc, protože teprve po odhlasování programu se může spustit hlasování o ostatních bodech.

Otázka pak je jak moc kritická věc pro nás odhlasování programu je. Za mě to zas tak kritická věc neni a kdyby tam měl bejt nějakej průser (program se posílá s pozvánkou, tj. 2 týdny předem ten průser všichni uvidí), tak to lidi bloknou i během tý hodiny. Možná by to mohl být den, možná 6 hodin...nevim.

Ale jak řikam, vim, že to neni ideální a netrvam na tom :) jen vysvětluju můj PoV.

 -m.

--
Jakub Fišer
Linux | DevOps | Security