[vpsFree.cz: community-list] Shrnuti + TODO ze sobotni vyrocni schuze

Jakub Fišer kuba at ufiseru.cz
Fri Mar 8 17:04:42 CET 2019

ahoj,

March 8, 2019 4:48 PM, "Jiří Pucherna" <pucherna at reklalink.cz> wrote:

> K §11a bod 1.
> -> tady mi to prijde mozna az zbytecne obecne definovani tech moznosti schuze ikdyz chapu mozne
> duvody ale stejne... Nejake alespon trosku realne overene hlasovani emailem si nedokazu moc
> predstavit (v poctu 1/3 clenu).

tohle řeší §11b bod 4. (a bod 3.)

> K §11a bod 4.
> -> chapu to tak ze pokud bude schuze online tak schvaleni probehne v podstate tak ze se program
> nezamitne? Jak se zde bude prokazovat nejake kvorum ucasti atd?

viz komentář právníka v pull requestu. Jestli máš nějakej lepší nápad, sem s nim - jsem si vědom toho, že tohle řešení není ideální, ale nic lepšího mě zatim nenapadlo.

> K §11b bod 6.
> -> Nevim, jak je to mozne nebo neni u spolku ale treba u obchodni korporace by tohle urcite mozne
> nebylo. Neni podle me mozne udelat rozhodnuti, ktere by prisluselo valne hromade/schuzi clenu bez
> jejiho radneho svolani. Ale pokud vime ze u nas je to ok tak proc ne :)

good point, nicméně technicky se při ad-hoc hlasování taky bude jednat o svolanou schůzi. Ještě jsem to teď radši ještě jednou zkonzultoval s právníkem a pro klid v duši tam ještě doplníme slovíčko "řádné" před "Schůzi" (a opravíme ještě jeden překlep :) ), tím to bude zřejmý na první pohled ;)

 -miky

--
Jakub Fišer
Linux | DevOps | Security