[vpsFree.cz: community-list] Hlavičkové soubory jádra

Jack Hokus jack.hokus at gmail.com
Tue Jun 25 10:15:22 CEST 2019

Ahoj,

děkuju za odkaz. Pokud jde o tvou otázku, proč se v tom vrtám, když bych se
mohl zapojit do probíhajícího projektu, tak je odpověď jednoduchá.  Je to
můj první pokus něco podobného dělat, takže v seriozním projektu bych byl
totální brzda. Jinak, smajlíku jsem si všiml, takže na pohodu.

Příjemný den všem

Petr