[vpsFree.cz: community-list] Hlavičkové soubory jádra

Jack Hokus jack.hokus at gmail.com
Mon Jun 24 09:27:49 CEST 2019

Ahoj,

mám playground  se Slackwarem,  zkoušel jsem si zkompilovat vlastní verzi
emacsu. Pro ten sice existuje balíček, ale má hodně závislostí,
pravděpodobně proto, protože je zkompilovaný z podporou GUI.

Samozřejmě, jsem narazil na problém s chybějícími balíčky, ale s tím jsem
počítal, část stačilo doinstalovat, ale nakonec jsem skončil u tohoto:
http://www.abclinuxu.cz/poradna/linux/show/447232

Že prý v systému chybí hlavíčové soubory jádra. Jenže jádro je upravené a
balíčky s hlavičkovými soubory jsou pouze pro to distribuční. Jak by se to
dalo řešit? Trochu jsem hledal a pomocí KVM
https://kb.vpsfree.cz/navody/vps/kvm můžu mít vlastní jádro, ale přiznávám,
že se toho trochu bojím.

Budu vděčný za radu, či dobře mířené RTFM

Děkuju