[vpsFree.cz: community-list] Seznam templates (pro terraform)

Tomáš Kuča tomas at kuca.cz
Tue Jun 18 21:26:26 CEST 2019

Ahoj,

chtěl jsem vyzkoušet terraform a nemůžu najít seznam templates, které
vpsadmin akceptuje. V příkladu [1] je nastavené ubuntu:

  # OS template name, see vpsfreectl os_template list -o name
  os_template = "ubuntu-18.04-x86_64-vpsfree"

snažil jsem se to změnit na nixos, něco jako
nixos-unstable-x86_64-vpsfree, ale netrefil jsem správný název. Příkaz
`os_template list -o name` vrátí chybu `parameter 'name' does not
exist`, dostupné atributy jsou jen id a label. Dá se ten seznam někde
získat i se jménem šablony?

zdravím

  Tomáš Kuča

[1] https://github.com/vpsfreecz/terraform-provider-vpsadmin/blob/master/examples/main.tf#L23