[vpsFree.cz: community-list] {SPAM 05.3} Re: Sdílený / společný abuse report / management

Vašek Kratochvíl vencour at gmail.com
Fri Jul 26 12:31:59 CEST 2019

Jestli to chápu dobře, tak aplikační démoni hlídají pouze v principu
korektní  stavy, tj. když není zadáno dobře heslo. Proto mi třeba
fail2ban nic nezahlásil, i když iptables vidí komunikaci na port 22.

Například ohledně centrálního sběru dat má denyhosts umět ono
reportování - viz např. http://denyhosts.sourceforge.net/faq.html#4_0

/What is synchronization mode?//
//
//DenyHosts v2.0 and later introduces //synchronization mode//which
allows DenyHosts daemons the ability to transmit denied host data to a
central remote server (hosted by denyhosts.net). Additionally, DenyHosts
daemons can also receive data that other DenyHosts daemons have sent to
the central server. This feature is intended to provide the ability to
proactively deny ip addresses that have attacked other users of
DenyHosts. That is, each DenyHosts 2.0 (or later) user can benefit from
other users of Denyhosts. Similarly each DenyHosts user can benefit
other DenyHosts users. /

Sám jsem to ještě nepoužil.

V.