[vpsFree.cz: community-list] Sirka pasma

zd nex zdnexnet at gmail.com
Wed Jul 17 09:35:35 CEST 2019

Jen bych k tomu doplnil, že z mého pohledu je konektivita ok, to co bych
třeba uvítal, je otestování, že záložní linka/odpojení Brna a tak jsou
reálné funkční věci a stále jsou ty lokality a konektivity nezávislé. Jde
mi primárně o to aby stále konektivita byla a nestávalo se tak často, že
když vypadne něco, tak vypadnou i další části.

Jen se ještě optám, je nyní většinu času ta linka přetížená?

Btw je dostupný nějaký aktuální diagram rozložení sítě se vším všudy, kde
bude i záložní linka a tak? Nebo to co bylo na kb je stále aktuální?

--
S pozdravem,

Zdeněk
Web: www.pripravto.cz