[vpsFree.cz: community-list] Presun na vpsAdminOS

Petr Sykora petr.sykora at gmail.com
Fri Jan 18 15:18:44 CET 2019

Ahoj,
snažil jsem se marně poskládat aktualní stav vpsadminos, ale nějak jsem z
toho zmaten, proto se hloupě zeptám konkrétně:

Je už možné přesunout se se svou vps na vpsadminos, včetně své ipv4,
případně výměnou za jinou veřejnou ipv4? Svou vps používám povětsinou jako
glorifikovanou ssh proxy a občas si tam něco pustím, takže nepotřebuju
úplně produkční spolehlivost, i když je samozřejmě vítaná.

Zároveň nevím zda jsem použil správný komunikační kanál, tak mě případně
prosím přesměrujte, kam to patří.

Díky,
Petr