[vpsFree.cz: community-list] Konverze klicu vytvorenych pomoci puttygen tak aby jim rozumnel Unix

Jack Hokus jack.hokus at gmail.com
Wed Jan 9 11:00:44 CET 2019

http://wiki.pvfree.net/index.php/Puttygen

Dobrý den,

pokouším se připojit k serveru s CentOS 7 stanici s Windows 10 a mám
problém s konverzí klíče vytvořeného pomocí puttygen do formátu  čitelného
pro server .
Poznámka. Z linuxového virtuálního stroje se připojím v pohdě

Četl jsem a vyzkoušel poměrně dost návodů, ale zatím jsem cíle nedošel.

http://wiki.pvfree.net/index.php/Puttygen
https://coderwall.com/p/euopiq/convert-ppk-files-to-openssh-keys
https://blog.frantovo.cz/c/10/SSH%20kl%C3%AD%C4%8De%20ve%20Windows%20-%20PuTTY

Zkoušel jsem to i v konzoly. Na ploše mám složku klíče a v ní dva soubory.
Jeden je private.ppk, druhý public

Přes cmd  jsem se přsunul do složky Klíče a zadal jsem příkaz puttygen -L
private.ppk. Ten zkončil s chybou: Nemohu načíst privátní klíč Nemohu
otevřít soubor

Buu rád za jakoukoli radu. Nápady mi došly už včera

Petr