[vpsFree.cz: community-list] Nefunkční docker na Alpine 3.9

Jakub Skokan jakub.skokan at vpsfree.cz
Sun Apr 21 11:31:50 CEST 2019

On 4/21/19 9:21 AM, Vojtěch Mareš wrote:
> První problém vyřešil malý fix a úprava mountů pro cgroup v /etc/fstab,
> jak se píše na wiki Alpine, **facepalm**.
>
> Bohužel tím problém nekončí, jen jsem se posunul o kousek dál, po téměř
> 2h googlení jsem našel issue na GitHubu kam jsem napsal
> (https://github.com/docker/for-linux/issues/536).
> Otázka je jestli to je chyba alpinu, cgroup a nějaké záludnosti
> konfigurace nebo dockeru popř. kombinace… zkusím si spustit testovací
> VPS s jiným OS a uvidím co z toho bude.

Ve fstabu bych na to vůbec nesahal, uprav si /etc/init.d/cgroups-mount
takto:

https://github.com/vpsfreecz/build-vpsfree-templates/commit/561fb9c6704a441e7bbb3482fe0bc9759f25a719

a mělo by to jet. Případně reinstaluj VPS, šablona pro Alpine 3.9 už to
zahrnuje. Docker potřebuje mít mountnuté všechny cgroup controllery,
které jsou na hostiteli, a tyhle tři nám přibyly někdy s kernelem 4.19.

Jakub