[vpsFree.cz: community-list] =?utf-8?Q?Nefunk=C4=8Dn=C3=AD_?=docker na Alpine 3.9

Vojtěch Mareš ja at vojtamares.cz
Sun Apr 21 00:01:20 CEST 2019

Zdravím všechny,

nainstaloval jsem si Alpine na VPSko a chystal jsem se si spustit GitLab Runner, ale ukázalo se mi nejede docker.

Dodám že VPS mám na node1.stg a docker mám ve vpsAdmin povolený. Mám povolit i LXC nesting ?

Konkrétně mi u všech docker run <cokoliv> (a i u docker service create apod.) hází chybu:
docker: Error response from daemon: cgroups: cannot find cgroup mount destination: unknown.

Po nějakém googlení jsem našel pár issues na GitHubu, ale nikde řešení. Podle toho co to říká je že to nenašlo cgroup mount dest. při bližším “ohledání” jsem přes web. konzoli vypozoroval kde je asi problém - při spouštění VPS: https://gist.github.com/vojtamares/d217e620eb6342729572a6fcf4526ede (ať to má trochu formátování a ten email není dlouhý jak týden).

Tady se dostávám do míst kde už si sám neporadím a rozbít si to se mi nechce :D
Díky všem, kteří poradí.

S pozdravem,
Vojtěch Mareš