[vpsFree.cz: community-list] CouchDB - praktické zkušenosti

Lukáš Němec lu.nemec at gmail.com
Wed Sep 26 10:41:59 CEST 2018

Ahoj,

dle popisu CouchDB a tvého problému, se zdá, že to řeší přesně to co potřebuješ. Avšak co se týče konfliktů, určitě bych si napsal testy na několik různých scénářů kde dojde ke konfliktu, a zjistil co se přesně stane. To že je něco v dokumentaci, je jedna věc, ale taky můžeš narazit na něco kompletně jiného.

Jen taková poznámka, nemůžou ty pokladny předpokládat, že budou v 99.99% případů kdy je někdo použije online, a tedy používat online databázi na serveru, a v případě výpadku internetu bys použil lokální “kopii” kterou bys musel synchronizovat po připojení. Samozřejmě by tam taky mohlo dojít ke konfliktu, ale můj point je, že v naprosté většině případů ten internet fungovat bude. Případně, pokud se jedná o tak kritickou věc, stálo by za zvážení použít jiného poskytovatele jako “fallback” připojení - ADSL+4G nebo něco podobného.

Asi předpokládám, že jsi četl tenhle článek: http://guide.couchdb.org/draft/conflicts.html#resolution

Lukáš