[vpsFree.cz: community-list] mailbox

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Sat Sep 15 18:34:59 CEST 2018

On 2018-09-15 15:29, Tomáš Zmek wrote:
> Ahoj, mám zkusešnosti s oběma
>
> a) mail-in-a-box běží pouze na Ubuntu 14.04. Na novější se
> možná uvažuje, že skrypt udělají, ale... jinak jsem na něm
> běžel 2 roky a je to poměrně snadná instalace, snadné nastavení
> a vše funkční.
>
> b) Mailcow jsem tu zmiňoval v prvním mailu. Je to přes docker a
> nepovedlo se mi to na vpsfree rozjet na první dobrou. Je nutné asi
> dělat úpravy a podobně a na to jsem neměl čas a nemám ani
> znalosti, takže vůbec netuším. Jinak ho teď mám na jiném vps v
> zahraničí a je to hezký interface a podobně.

Ja mam ted taky mail jeste na vyhnivajicim Mail-in-a-box;

nekdy na jare mam v planu migraci na NixOS - tu je sample config, co se
mi libi, z ceho bych vysel (ale asi by z toho chtelo udelat modul a
dopracovat to kus dal)

https://github.com/eqyiel/deployments/blob/0c4e6ae38cfee3e5a30d835cb522f9001378bc6e/realms/tsumugi.rkm.id.au/mail-server.nix