[vpsFree.cz: community-list] mailbox

Stepan Liska stepan at comlinks.cz
Fri Sep 14 11:37:52 CEST 2018

Zrovna s tímto mám dost problém - přeposílání na GMail nebo Seznam dost
často končí ve spamu a není moc šancí zjistit proč. Situace se chvíli
zlepšila po nastavení SRS, ale občas to prostě nechodí a nechodí a maily
se ztrácí a ztrácí. Osobně bych byl nejraději, kdyby nikdo účty na
Gmailu a Seznamu vůbec neměl, oni jsou pak tak velký, že se nemusí s
nikým bavit. Dokonce to dospělo tak daleko, že jelikož se často
_odesílací_ server Gmailu octne na blacklistu, tak musím mít na příchozí
poštu od Gmailu whitelist, jinak lidi nadávají, že jim "nechodí pošta z
Googlu". Situace není dobrá, ale obávám se, že jsme trochu v pozici Dona
Quijota, nechali jsme si je přerůst přes hlavu.

Z webových rozhraní mi jako celkem dost funkční přišly RoundCube a SoGo.

Š.