[vpsFree.cz: community-list] mailbox

Ing. Jan Dvořák jan.dvorak at dvorak-sw.com
Fri Sep 14 10:15:29 CEST 2018

Zdravím!

mailserver provozuji hezkou řádku let v klasické kombinaci Postfix,
Dovecot a spol. Když se to dobře nastaví, tak je to v podstatě
bezúdržbové řešení. Až se k tomu dokopu tak chci napsat tutoriál :) ,
ale hodně mi pomohl tento https://workaround.org/ispmail/stretch

Honza

Ing. Jan Dvorak
Ing. Jan Dvorak