[vpsFree.cz: community-list] mailbox

Ondřej Kopka ondrej.kopka at gmail.com
Fri Sep 14 09:40:14 CEST 2018

Ahoj,
osobně Exim nahrazuju na každé instalaci instantně Postfixem, na netu je
spousta návodů jak rozjet Postfix, Dovecot, OpenDKIM atp ... není to zas
tak složité. Nicméně pokud to chceš mít u sebe a zároveň se ti s tím nechce
nastavovat, mrkni na https://github.com/modoboa/modoboa-installer, zrovna
včera jsem si s tím hrál a byť mi to příjde občas trochu těžkopádnější
(hlavně web interface), funguje to dobře.

Je to taková skládačka z Postfixu, Dovecotu atp takže se tomu můžeš docela
dobře podívat pod kapotu jak co funguje.
---

S pozdravem

*Ondřej Kopka*
*Správce Linux serverů a IT konzultant*