[vpsFree.cz: community-list] FirewallD

Jan Khardix Staněk khardix at gmail.com
Sun Sep 9 00:13:22 CEST 2018

Ahoj lidi,
hraju si s nastavováním firewallu na VPS, a pokouším se o přechod ze
Shorewall na FirewallD. U toho druhého mám ale problém se startem,
kdy vyhodí následující chybu a neuplatní žádná pravidla:

> ERROR: Failed to read file
> "/proc/sys/net/netfilter/nf_conntrack_helper":
> [Errno 2] No such file or directory:
> '/proc/sys/net/netfilter/nf_conntrack_helper'

Tahle chyba ve mě budí podezření, že mi se stávajícím jádrem (a potažmo
tedy pod OpenVZ) firewalld nepojede, protože je jádro moc staré.
Dá se s tím něco dělat, nebo musím počkat na vpsAdminOS?

Díky za rady,
Khardix