[vpsFree.cz: community-list] NBD OnSite Supermicro

Matěj Koudelka matej at hxpro.cz
Thu Sep 6 08:53:14 CEST 2018

Supermicro jsme kupovali od Abacusu a teď naposled od Anafry,
že prý udělali lepší nabídku.
Přijde mi, že Abacus byl preciznější v přípravě sestav (udělali to tak jak
jsme chtěli).
S reklamacema u nich taky nikdy nebyl problém. Což nemohu porovnávat,
reklamaci do Anafry jsem ještě neposílal, nemáme je tak dlouho.

Na stránkách www.smicro.cz píšou že je to authorizovaný reseller.
Moc si nejsem jistý co myslíš tím, že supermicro má vlastní a kdo to pro ně
zajišťuje.
Když to pro ně někdo zajišťuje, tak to asi není vlastní, ne? :P. Nevim,
nejsem obchodník....

--
*Matěj Koudelka*
+420 604 266 933