[vpsFree.cz: community-list] Debian 9 a syslog-ng

Kamil Kukura kamil.kukura at pentatri.cz
Sat Oct 20 10:06:59 CEST 2018

Z nějakého důvodu po upgrade Debianu na verzi 9 (stretch) mi nefunguje logování do souborů. Procházel jsem konfiguraci /etc/syslog-ng, ale nenašel žádný důvod proč by to nemělo jít.

Přes journalctl ty logy vidím. Nevím zda to nesouvisí s tím, že u každé služby hlásí systemd např.:

systemd-udev-trigger.service: Failed to set invocation ID on control group /system.slice/systemd-udev-trigger.service, ignoring: Operation not permitted

systemd-journal-flush.service: Failed to set invocation ID on control group /system.slice/systemd-journal-flush.service, ignoring: Operation not permitted

networking.service: Failed to set invocation ID on control group /system.slice/networking.service, ignoring: Operation not permitted

... atd.