[vpsFree.cz: community-list] NixOS a Image‑Filter

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Fri Nov 23 17:28:11 CET 2018

Ahoj,

Debian obecne ma absolutne nejrozsahlejsi repozitare, tam najdes (nekdy
sice v podivnych verzich) zabalene uplne vsechno :)

Tady se nevyhnes vyrobeni vlastniho baliku.

Typicky je postup cca. zjistit, jak se bali RPM (protoze .spec soubory
jsou vcelku citelne, tak najit ten a projit hlavne %build a %install
sekce) a pak to ve volne variaci prepsat do Nixu vykradenim nejakeho
podobneho baliku v nixpkgs.

/snajpa