[vpsFree.cz: community-list] Klonování produk?ních VPS na staging s vpsAdminOS

Jiří Eischmann jiri at eischmann.cz
Thu Nov 15 19:25:04 CET 2018

Pavel Snajdr píše v Po 05. 11. 2018 v 18:01 +0100:

> Zdarec,
>
> do budoucna bude zrejme jedno, kde je jaka IP adresa, nejspis i jaky
> je
> to datacentrum, pokud se povede postavit backbone, jak chceme.
>
> Aktualne je rozresena prvni testovaci faze, musime dostat vpsAdminOS
> produkcne na nase switche a pak se uvidi, jak moc je to cele realny
> napad. Spolu s tim nas ceka vstup do NIXu a dalsi kolecko uceni se
> novych veci, tak to jeste chvili potrva cele.
>
> V ramci 1 datacentra to urcite pujde, nevidim v tom problem.
>
> Spis budem dal rozlisovat vylozene mezi stroji a jejich strav
> [...]

Produkční VPS už jsem přesunul do stagingu. Fedora už byla na OpenVZ
neudržitelná. Postupně přestávala fungovat jedna služba za druhou a na
F29 už jsem byl rád, že jsem nabootoval a ssháčknul :)
Po překlonení na LXC zase všechno bezvadně funguje, díky!

Jen bych měl dotaz: bylo mi řečeno, že IP adresu nelze momentálně
přesunovat, tak jsem riskl několikahodinový downtime a změnil DNS
záznamy na tu, která byla ve stagingu k dispozici. Jde mi o to, jak
dlouho budu tady tuto k dispozici mít. Rád bych smazal VPS v produkci,
ale tím uvolním i IP adresu, kterou mám trvale přidělenou. Nechci to
dělat, dokud nebudu vědět, že ta nová mi zůstane.

Jirka