[vpsFree.cz: community-list] Klonování produkčních VPS na staging s vpsAdminOS

Jakub Skokan jakub.skokan at vpsfree.cz
Wed Nov 7 11:15:04 CET 2018

On 11/6/18 11:43 AM, René Langer wrote:
> při klonování produkční VPS z OpenVZ na staging s vpsAdminOS, se mě
> nezklonovaly Private IPv4 a ani je nelze ve staging s vpsAdminOS
> dodatečně nastavit. Tedy současnou konfiguraci produkční VPS z OpenVZ
> nemohu ve staging s vpsAdminOS testovat.

Ale na co potřebuješ privátní adresy, když máš dostatek veřejných? Můžeš
je přeci použít místo privátních adres, jediný rozdíl je, že jsou
dostupné i z venku.

> Bohužel neznám ani finální pánovanou konfiguraci produkční VPS s
> vpsAdminOS co se tíká parametrů a síťování či přidělení a počtu IP4, IP6
> či Private IPv4 adres za NATem pro produkční VPS s vpsAdminOS, abych
> mohl tuto konfiguraci případně testovat.
>
> Mohli by jste zveřejnit plánovanou konfiguraci pro produkční VPS
> s vpsAdminOS, aby bylo jasné, co do budoucna očekávat?

Očekávám, že většinu VPS budeme přesouvat na vpsAdminOS prostě tak jak
jsou, IP adresy se měnit nebudou, ty co máš ti zůstanou.

Na vpsAdminOS se dají do VPS snadněji routovat i větší rozsahy adres,
takže novým VPS budeme přidělovat IPv6 /64 nebo více. Jinak se nic nemění.

Jakub