[vpsFree.cz: community-list] Klonování produkčních VPS na staging s vpsAdminOS

Pavel Hruška mrpear at mrpear.net
Thu Nov 1 10:46:48 CET 2018

Zdravím,

  za mě proběhl klon VPS, kde mi v ostrém provozu běží web v kombinaci s
mono úplně v pohodě. Nicméně chtěl jsem zkusit udělat běžný update  a spadl
jsem na tomto, nevím, zda je to nějak zásadní:

Installing new version of config file /etc/mono/config ...
mount: permission denied
update-binfmts: warning: Couldn't mount the binfmt_misc filesystem on
/proc/sys/fs/binfmt_misc.

P.

čt 1. 11. 2018 v 9:40 odesílatel Jakub Skokan <jakub.skokan at vpsfree.cz>

Ing. Pavel Hruška